استاندار خراسان رضوی گفت: سالن ورزشی ۶ هزار نفری مجموعه ثامن‌الائمه (ع) که با تلاش‌ها و پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تکمیل شد، به نام شهید آیت‌الله سید «ابراهیم رییسی» نام‌گذاری شده است.

سالن ورزشی ۶ هزاری نفری ثامن‌الائمه(ع) مشهد به نام شهید رئیسی مزین شد

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در جریان بازدید از مراحل ساخت مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مجموعه ورزشی یکی از طرح‌های به نسبت قدیمی و از اولویت‌های مهم ورزش برای شهر مشهد به شمار می‌رود، چراکه سالن شهید بهشتی پاسخگوی نیاز این کلانشهر نبود.

وی بیان کرد: با کار جهادی و پیگیری‌های خوب مدیر کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های استانی مراحل ساخت سالن ورزشی ۶ هزار نفری مشهد تکمیل شد و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم این ظرفیت در شهر مشهد باعث جذب جوانان و علاقه مندان به ورزش شود و در این سالن مسابقه‌های ورزشی خوبی در رشته‌های مختلف برگزار شود.

وی گفت: تاکید ما بر ایجاد فضاهایی بود که آحاد جامعه بتوانند از آن استفاده کنند و این سالن یکی از ظرفیت‌های خوب در این حوزه خواهد بود.

نظری اظهار کرد: سایر پروژه‌های ورزشی استان خراسان رضوی هم باید با همین روحیه و کار و تلاش پیگیری شوند تا فضای مناسب برای جوانان و علاقه مندان به ورزش به وجود آید.

به گفته وی، اکنون برای تکمیل طرح های ورزشی از محل منابع مولدسازی فرصت‌های خوبی فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.